خیال خاکستری

خیال خاکستری

کلک جدید

 

 

من وبلاگت را وقت نکردم درست نگاه کنم اگه ممکنه بیا وبلاگت را تو سایت من ثبت کن تا بعدا بتونم بیام سراغ وبلاگت

مهدی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بابا کامنت از این ضایع تر اومده این جوری گفته منم رفتم سر زم به وبلاگش دیدم سایت تبادل لینکه آخه این کارا چیه بابا اینم کلک جدیدشونه



نظرات شما عزیزان:

پت ومت
ساعت19:20---27 ارديبهشت 1392
ه یادتان می آورم تا بدانید که،







زیباترین منش آدمی محبت اوست،







پس محبت کنید، چه به دوست، چه به دشمن،







که دوست را بزرگ کند و دشمن را دوست


مهلا
ساعت16:27---8 ارديبهشت 1392
چرا لینکم نمیکنی

sima
ساعت18:36---15 فروردين 1392




اگه دوست داريد از وبلاگت درآمد کسب کني و به ازاي هر بازديد سود قابل توجهي نصيبت بشه توي سايت ما ثبت نام کن

اين روش تضمينيه من خودم الان صاحب در آمدم! لينک ثبت نام:



http://www.parspa.com/?q=regnuser&moref=sadeghalavi

عجله کن براي ثبت نام مطمئن باش پشيمون نميشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سیمین ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!! به وبلاگ خودتون خوش اومدین


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , simin37.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM